Få bedre læringsresultater med gamification & VR

Du får en gratis e-bog, hvor du kan blive klogere på, hvad gamification og Virtual Reality (VR) er for nogle størrelser, og hvordan du kan bruge retningerne til at skabe endnu bedre læringsresultater.

vr_gamification

 

Et mørkt, skræmmende slot og folkeskolens matematiktimer. Computerspillet, “Gys på Regneslottet”, fik det til at løbe koldt ned ad ryggen på mig, og alligevel havde mine (modige) klassekammerater og jeg det virkelig sjovt på vores færd gennem spillets mange niveauer - og så gjorde det jo ikke noget, at vi samtidigt blev bedre til at regne.

Du husker måske selv et lignende læringsspil fra din skoletid, eller også har du børn, der lige nu bruger mange af deres vågne timer på Ramasjang-spil eller andre ‘gulerods’-spil på deres tablets og computerskærme - og ikke kun Candy Crush og Counter Strike.

Der er nemlig sket rigtig meget siden “Gys på Regneslottet” udkom i 90’erne. I dag boomer spilindustrien som aldrig før med vilde, grafiske universer, man kan fordybe sig i, i dagevis, og de stærke elementer, kan stadig trækkes ind i læringssammenhæng - også når vi skal lære nyt på arbejdet.

Kom med på rundtur i gamification-universet. Hent e-bogen lige her.